Warunki wysyłki i zwrotów

Czas dostawy

Zamówienia na produkty są przyjmowane wg kolejności zgłoszeń.

O kolejności ich realizacji w pierwszym rzędzie decyduje numer kolejny zamówienia.

Zamówienia realizowane są tego samego dnia po otrzymaniu zapłaty lub potwierdzenia przelewu.
Jeśli z przyczyn zależnych lub niezależnych od firmy termin ten nie będzie dotrzymany, zamawiający zostanie poinformowany o tym niezwłocznie.

W przypadku odbioru osobistego, zamawiający odbiera zakupione artykuły w sklepie firmowym 4PARTNER w ustalonym elektronicznie lub telefonicznie terminie.

Zamówienie złożone w dniu roboczym do godziny 13.30 uważa się za złożone w tym samym dniu, jeżeli zamówienie zostanie zarejestrowane po godzinie 13.30, uważa się za przyjęte do realizacji w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu wpłynięcia zamówienia. Dniem roboczym jest dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Termin dostawy przesyłki to zazwyczaj 1- 2 dni robocze.

Przesyłki wysłane w piątek, w dzień poprzedzający święto lub inny dzień wolny od pracy, dostarczone są w najbliższy dzień roboczy.

Koszt przesyłki

Przesyłki dostarczamy Pocztą Polską listami poleconymi, piorytetem i z zadeklarowaną wartością.

Koszt wysyłki doliczany jest do wartości zamówienia i pokrywany przez Klienta:

Przesyłka priorytetowa poleconą z zadeklarowaną wartością Pocztą Polską przy płatności przelewem lub kartą płatniczą wynosi: (POLSKA)

Przy kwocie zakupu do  50 zł – 7zł

Przy kwocie zakupu do 100 zł – 10zł

Przy kwocie zakupu do 200 zł – 11zł

Przy kwocie zakupu powyżej 200 zł – 0zł

Przesyłki za granice:

Przesyłka priorytetowa poleconą Pocztą Polską przy płatności przelewem lub kartą płatniczą wynosi: (ZA GRANICE)

Przy kwocie zakupu do  300 zł – 15zł

Przy kwocie zakupu powyżej 300 zł – 20zł

Przesyłka kurierska EMS  – 120zł

W przypadku ponownego wysłania zamówienia będzie ponownie pobrana zapłata za koszt przesyłki wg. Cennika powyżej.

Reklamacja

Dokładamy wszelkich starań, aby biżuteria oferowana Państwu na zawisza-hajnowka.pl była najwyższej jakości. Jeśli w Państwa ocenie jej jakość nie jest w pełni satysfakcjonująca, uprzejmie prosimy zastosowanie się do poniższych zaleceń.

Klient ma prawo do złożenia reklamacji towaru w przypadku stwierdzenia niezgodności przesłanego towaru ze złożonym zamówieniem.

Każdemu Kupującemu przysługuje prawo reklamacji zakupionej biżuterii. Podstawa prawna: Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (DzU z 2002 r. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

1. REKLAMACJA - Niedostarczona przesyłka

Reklamację wynikającą z niedostarczenia przesyłki można składać dopiero po upływie maksymalnego czasu na doręczenie przesyłki (14 dni). Czas ten jest określony w regulaminach firm dostarczających przesyłkę (np. regulamin Poczty Polskiej dostępny pod adresem http://poczta-polska.pl/pliki/Regulamin.pdf (procedura reklamacyjna - paragraf 34 punkt 2 oraz paragraf 38 punkt 3).

1. Kupujący powiadamia sklep zawisza-hajnowka.pl drogą  email o fakcie nieotrzymania przesyłki.

2. Jeżeli przesyłka została wysłana oraz jeżeli zgodnie z regulaminem firmy świadczącej usługę doręczenia upłynął termin doręczenia przesyłki, sklep zawisza-hajnowka.pl składa reklamację.

3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie - przesyłka została zagubiona, niedostarczona - Kupujący niezwłocznie otrzyma zwrot całej wpłaconej kwoty na podany numer konta.

4. W przypadku nieodebrania przesyłki, podania błędnego adresu odbioru z  winny Klienta. Koszty związane ze zwrotnym odesłaniem przesyłki ponosi Klient 

5. Ponowne wysłanie zamówienia ponosi Klient.

2. REKLAMACJA - Produkt uszkodzony w transporcie

Przed odebraniem przesyłki od doręczyciela, Klient powinien sprawdzić stan opakowania oraz towaru.

1. W przypadku uszkodzenia opakowania lub w przypadku podejrzenia uszkodzenia towaru, przesyłki nie należy przyjmować.

2. Kupujący powinien sporządzić protokół z opisem uszkodzeń i podpisem pracownika firmy dostarczającej przesyłkę.

3.  GWARANCJA ZWROTU

1. Produkty zamówione w sklepie internetowym ChicoChica.pl możecie Państwo zwrócić (w stanie niezmienionym), odstępując od umowy składając stosowne oświadczenie (FORMULARZ ZWROTU TOWARU) w terminie 10 dni od daty wydania bez podania przyczyny zwrotu, zgodnie z art. 10. ustawy z dnia 27 lipca 2002r. O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny(Dz. U. Z 2002r. nr 141 poz. 1176 ze zm.) „ sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania towaru kupującemu; termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru”

2. Możliwość zwrotu zakupionych artykułów dotyczy towaru, który będzie zwrócony nieużywany, czysty i innymi elementami które posiadał on w momencie sprzedaży. Do zwracanego towaru należy także dołączyć dokument fiskalny: paragon lub fakturę VAT.

3. Zwrotowi nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przecięcia itp.), a także uszkodzenia spowodowane niedbałym i niewłaściwym użytkowaniem, użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem, niewłaściwego przechowywania i obchodzenia się z biżuterią.

4. Zwrotowi nie podlegają towary odesłania po upływie 10 dni. Termin liczy się od daty wydania, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od jej zawarcia. W rozumieniu art.10 ustęp 1 ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Z 2002r. nr 141 poz. 1176 ze zm.)

5. Zwrotowi nie podlega wyrób oznakowany, grawerowany, przedmioty wykonywane na indywidualne zamówienie kupującego oraz modyfikowane na życzenie klienta - w rozumieniu art.10 ustęp 3 punkt 4 ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Z 2002r. nr 141 poz. 1176 ze zm.)

6. Nie przyjmujemy zwrotów przesyłek odesłanych do sklepu za pobraniem.

7. Po odstąpieniu od umowy należy odesłać towar na adres sklepu. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie całego zamówienia.

8. Zwracany produkt należy zapakować w opakowanie ochronne zapobiegające zniszczeniu i odesłać na adres sklepu.

9. Zwrot należności za towar następuje przelewem bankowym i rozliczany jest w terminie 14 dni roboczych od daty fizycznego otrzymania zwrotu przez sklep.

10. W przypadku błędnej realizacji zamówienia przez sklep zawisza-hajnowka.pl zwracana jest Państwu równowartość odesłanego towaru wynikająca z zamówienia poprzez wpłaty na konto bankowe z kosztami pocztowymi.

Przesyłki proszę wysyłać na adres:

Firma Handlowa "ZAWISZA" Jan Sienkiewicz
17-200 Hajnówka ul. Piłsudskiego 55